Loading...

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) Brand Gifts, a.s.

1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují smluvní vztahy mezi společností Brand Gifts, a.s., se sídlem Ohradní 1424/2b, 14000 Praha, IČO 24164216, jako prodávajícím (dále jen "Prodávající") a kupujícím (dále jen "Kupující").
1.2. Podmínky jsou dostupné na webových stránkách Prodávajícího www.brandgifts.cz a Kupující je povinen se s nimi seznámit před uzavřením smlouvy.
2. Uzavření smlouvy
2.1. Smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena buď podpisem kupní smlouvy oběma stranami, nebo potvrzením objednávky Kupujícího Prodávajícím.
2.2. Kupující je povinen uvést správné a úplné údaje potřebné k uzavření smlouvy.
3. Předmět plnění
3.1. Předmětem plnění je dodávka reklamních a dárkových předmětů bez potisku nebo s potiskem, jak je uvedeno ve smlouvě.
4. Cena a platební podmínky
4.1. Ceny uvedené v cenících, nabídkách nebo katalozích nezahrnují DPH, pokud není uvedeno jinak.
4.2. Kupní cena nezahrnuje náklady na dopravu v rámci ČR a SR.
4.3. Platby jsou prováděny v měně CZK nebo EUR dle dohody a jsou splatné předem nebo online, u prověřených "Kupující" na fakturu do 14 dní od vystavení faktury.
5. Dodací podmínky
5.1. Dodací lhůta je stanovena ve smlouvě. Pokud není zboží skladem, Prodávající informuje Kupujícího o náhradním termínu dodání.
5.2. Nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží.
6. Reklamace a záruka
6.1. Prodávající poskytuje záruku na zboží po dobu 3 měsíců od data dodání.
6.2. Reklamace musí být podána písemně do 5 dnů od zjištění vady.
7. Ochrana osobních údajů
7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
8. Závěrečná ustanovení
8.1. Tyto Podmínky se řídí právem České republiky.
8.2. Veškeré spory budou řešeny příslušnými soudy v místě sídla Prodávajícího.


Reklamační podmínky (RP) Brand Gifts, a.s.


1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto reklamační podmínky upravují postup při uplatňování práv z vadného plnění.
2. Uplatnění reklamace
2.1. Kupující je povinen oznámit vadu Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejím zjištění.
2.2. Reklamace musí obsahovat popis vady a doklad o koupi.
3. Řešení reklamace
3.1. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci do 60 dnů od jejího obdržení.
3.2. V případě uznání reklamace má Kupující právo na opravu, výměnu zboží. Pokud reklamované zboží již není skladem, má má Kupující právo na vrácení kupní ceny.